петък, 13 януари 2017 г.

Най-добрите fan-made книжни трейлъри


В последните няколко дена непрекъснато гледам книжни трейлъри. Интересна ми е разликата между официалните трейлъри на книгите и фен-мейд видеата. Предимно в канала на EpicReads има интересни официални трейлъри. Личи си, че са вложили усилие да направят трейлър за която и да е книга, но никога не се получава перфектно. Има си изключения, но са редки. Докато при фен-мейд - о, Боже мой! Феновете са невероятни творци. Могат от няколко филмови сцени или фотосесии на модели, реклами и кой знае колко други неща, да сътворят перфектното видео. И като го изгледаш пред погледа ти минават всички спомени за книгата. Аз на няколко пъти си казвах "Де да беше истина". Та, това ме вдъхнови да ви покажа някои от любимите си фен-мейд трейлъри, в които си личи, че е вложено старание, и които ме накараха да остана без думи. Подредих си ги като топ 5. Насладете се! 

5. "Ангел с часовников механизъм" - Касандра Клеър.
Дори и да не е перфектно направеният трейлър, личи си, че момичето/момчето се е постарало. Аз лично почувствах желанието да беше истински. 



4. "Двор от рози и бодли" - Сара Дж. Маас.
Направо ми се щеше да вляза в компютъра. Не можех да откъсна очи. Това ми напомни, че имам нужда да прочета втората книга от поредицата незабавно. Впрочем - Иън като Рисанд... Да!


3. "Лунните хроники" - Мариса Майер
Какъв edit само! Наистина страхотна работа и качествено видео.


2. "След" - Анна Тод
Въпреки че съм чела съвсем малко от тази история преди доста време, когато я превеждаха онлайн в един сайт, сега ми се прииска да я довърша скоро. А и чувам, че гласят филм, така че трябва да побързам. Гледах интервю с Анна Тод, където тя казва, че иска тези двамата актьори за главните роли. Не мога да съм по-съгласна с нея!


1. "Изборът" - Кийра Кас
Откровено това е най-прекрасният фен-мейд трейлър, който съм гледала! Ще излъжа, ако кажа че го изгледах само веднъж. И вече нямам търпение да го видя на големия екран. Дано Warner Brothers да побързат с екранизацията. 


2 коментара:

  1. Супер оригинален пост, браво! Много готино се е получило, а и беше някак успокояващо, че не само аз гледам случайни буук трейлъри.

    ОтговорИзтриване