понеделник, 19 декември 2016 г.

❄ Blogmas #7: The Christmas Tag ❄


 Make my wish come true, all I want for Christmas is you!  

Колкото по-близо са празниците, толкова по-весело, топло и щастливо ми става настроението! Макар че последните няколко дни бях прекалено заета, днес реших да се отдам да един истински коледен Blogmas. Видях от Теди този коледен таг и реших, че няма да го подмина. Коледа е любимото ми време от годината, затова днес съм се посветила на коледни песни, филми, сладки и сега една коледна публикация. 

1. Кой е любимият ти коледен филм? 
Не искам да се повтарям от предишната публикация. Макар че са много, ето ТУК може да видите някои от тях.

2. В полунощ на Бъдни вечер ли отваряш подаръците или в коледната сутрин? 
Когато бях малка винаги очаквах коледната сутрин, за да си взема подаръка, не че преди това не претърсвах цялата къща, за да открия къде са го скрили нашите и да видя какъв е. Но сега, когато съм на 22 почти, вълнението е на Бъдни вечер, защото всички сядаме заедно, посрещаме коледарите (брат ми е един от тях), а подаръците са просто допълнение към вечерта.

3. Имаш ли любим коледен спомен? 
Не знам, честно казано. Не мога да определя някой като любим, защото Коледа, Бъдни вечер, Нова година винаги са ми навявали приятни спомени и ме карат да се усмихвам.

4. Какъв е любимият ти подарък? 
Нямам такъв. Дори и като малка винаги съм се радвала на подаръците, знаейки че са знак на обич и са направени от сърце, каквито и да са. В днешно време с родителите ми много рядко си правим подаръци по празниците, най-големият е когато сме заедно.

5. Любим коледен аромат? 
Когато изляза навън, независимо дали е валяло сняг или не, ми мирише на Коледа. Нямам представа как и по каква причина усещам този аромат, но всяка година по празниците, предимно вечер, като изляза на въздух и вдишам дълбоко усещам аромат на Коледа. Необяснимо, но факт.

6. Любима празнична храна? 
Е, няма да отричам, че на Бъдни вечер се наяждам за седмици напред. Всяка година! Много обичам всичко, което мама приготвя. С брат ми участваме в подготовката винаги. Любими са ми най-вече чушките с боб, предимно от тях си хапвам най-много, заедно със салата и питка. О, и лозови сърми!

7. В твоят дом имате ли традиции за Бъдни вечер? 
Ако от 3-4 години мога да го нарека традиция, ще го направя. Брат ми е коледар. Всяка година на Бъдни вечер, се събираме с майка ми, баща ми, баба ми, аз и двете ни кученца в малката битова стая зад къщата ни. Навсякъде е украсено с елха, играчки и лампички, а ние гледаме коледни предавания, хапваме и чакаме брат ми да дойде с останалите коледари, за да вкарат коледния дух точно по български у дома. Усещането е прекрасно!

8. Какъв е върхът на елхата ти? 
Звезда! Никога не съм харесвала онези другите върхове... дето даже не мога да им определя формата.

9. Като дете какъв беше подаръкът, който винаги искаше за Коледа, но никога не получаваше? 
Аз все още не съм го получила. От малка искам да вали сняг на Коледа. От както се помня, това ми е желанието и никога не се сбъдва.

10. Коя е най-добрата част от Коледа за теб? 
Топлината на камината, ароматът на сладки и всякакви други вкусотии, коледните лампички, цялото семейство да сме заедно... списъкът е огромен!

11. Истинско или изкуствено дръвче? 
Има много красиви изкуствени дръвчета. Не виждам защо трябва да унищожаваме истинските.

12. Даване на подаръци или получаване? 
Харесвам, когато получа подарък. Но усещането да подаря такъв и да видя усмивката на човека отсреща е неописуемо. Точно така се случи на коледния банкет на работа. Разменяхме си подаръците и когато аз получих своя се зарадвах. Но понеже изтеглих шефката и й купих много хубава рамка с място за три снимки и отгоре пише Family, сложих и една от снимките, на които сме целия (почти) персонал, когато й го подарих реакцията й беше безценна. Стана ми толкова топло на душата!

13. Добър ли си в опаковането на подаръци или по-скоро не? 
Последно опаковах тази въпросната рамка за снимка и се учудих колко добре се получи. Може би... средно положение, зависи от формата на подаръка.

14. Любима коледна песен? 
Много са. Колкото по-коледно, толкова по-добре. Ето три песнички за щастие.


❄❄❄


❄❄❄


Няма коментари:

Публикуване на коментар