сряда, 7 декември 2016 г.

❄Blogmas #3: Shopping therapy and one crazy Christmas tree❄


23:10. Това е часът, в който слушам коледния албум на Майкъл Бубле и започвам да пиша за третия ден от Blogmas. В момента съм толкова развълнувана, че дори ми се губят от мисълта повечето от нещата, които исках да напиша днес. Защо съм развълнувана ли? Не е кой знае каква причината - утре е 8-ми декември. Да, студентският празник. Но няма да говоря повече за него, защото съм решила, че той ще ми е темата за Blogmas за утре. Ето издадох ви кратък спойлер, ха-ха. Както и да е, развълнувана съм, защото не съм празнувала отдавна и не съм излизала да си купя нещо по-официално от времето, в което по Земята още е имало динозаври. Та, днес ходих до Варна и освен дълга разходка, с приятелката ми си направихме и шопинг терапия. 
Започна се с едно дълго обикаляне из магазините. Трябва да си призная, че стане ли дума за купуване на дрехи, аз съм най-трудният и най-капризният човек, който може да съществува. Разбирам майка ми, когато казва, че не желае да тръгне по магазините с мен. Просто аз единственото нещо, което правя, е да влизам от магазин в магазин, да гледам отгоре-отгоре и да казвам, че не мога да си намеря нищо. Странното е, че това е само когато тръгна да си избирам нещо официално за по-празнични случаи. Стане ли дума за ежедневно облекло, само докато вляза в магазина и вече съм си харесала поне пет неща. Днес обаче издирвах нещо като за студентски празник. До последно бях решила, че ще си търся каквото и да е, само да е цвят бордо. Вманиачила съм се напоследък по този цвят. Та, влязохме в един магазин, след това във втори, в трети, в четвърти... няма и няма. Накрая отидохме на пазара, там има един търговски център с много магазини за дрехи, обувки, чанти и т.н. Казах на дружката ми да не ме пуска да изляза навън без да съм си купила нещо. Смешното беше, че тя толкова сериозно си влезе в ролята, че буквално насила ме накара да облека една черна кожена рокля до коляното. Няма да ви опиша колко щастлива бях, че веднага след като я облякох, огледах се и си казах, че въобще няма да търся друго. Беше любов от... е, втори поглед, защото не я харесах на закачалката. В крайна сметка излязох весела от търговския център. 
След това приятелката ми ме накара да влезем в онези... всичко по един лев магазинчета. Само дето на колене не й паднах да не ме вкарва в този магазин. Познавам се аз, влизам, за да разгледам и излизам с поне пет безсмислени и ненужни неща. Този път не беше изключение. Понеже се шегувахме, че на работа ще работим с еленски коледни рога, реших, че ще купя две такива диадеми за мен и колежката ми. Да ме пита някой защо ми беше да ги купувам. Отделно купих магнитче дядо Коледа за хладилник, което е абсолютно от "голяма полза" за кухнята. Но поне купих коледни салфетки за предстоящите празници. Много бяхме интересни двете с приятелчето ми. Правихме си снимки и се смяхме. Снимахме катедралата, часовника, новата реставрирана сграда (и трите на снимката). А приятелката ми дори ме накара да я снимам и отзад за фон да се вижда катедралата. Странно и смешно беше едновременно, защото се чувствахме като туристи в град, който посещаваме много често. 
Голямата разходка приключи към 3 без нещо. От Варна директно слязох на хижите, за да отида на работа. Заварих колегите ми да украсяват огромното дърво до входа с коледни лампички. Ще излъжа, ако кажа, че не се смях като луда, когато се стъмни и ги включиха. Това беше най-странно украсеното коледно дръвче. Знам, че са се постарали колегите и са се катерили ужасно високо, за да окачат лампичките, но като го гледаш от далече прилича все едно от долу са метнали един светещ маркуч и където се улови. Ха-ха. Така се смяхме, че чак коремите ни заболяха. И докато си се бяхме загледали в дървото, на мен ужасно много ми заприлича на съзвездие, заради формата. Шефката реши да кръстим съзвездието на ресторанта и да сложим една табела на входа. Посмяхме си се доста.
С това приключва и днешният ден от Blogmas. Денят беше много забавен и с нетърпение очаквам следващите дни. Има 8 минути до полунощ, така че това беше от мен, аз отивам да гледам 4-ти епизод на Teen Wolf, а вие не забравяйте да се усмихвате! ♥



Няма коментари:

Публикуване на коментар