понеделник, 5 декември 2016 г.

❄ Blogmas #1: Smells like Christmas ❄


Да се включа в Blogmas е едно от най-интересните неща, които мога да сторя този месец. Вече е 5 декември, знам, че се включвам 5 дни по-късно, но реших да изчакам да мине и последната ми практика за този семестър, за да имам повече време за щуротии. Всъщност не бях сигурна дали да се включа, но влизам в интернет и съм напълно затрупана от Blogmas и Vlogmas публикации и видеа, което ме амбицира страшно много и аз да разпръсна радостта из блога си като го обсипя с публикации през коледния месец. Щастлива съм, че отново пиша... доживях. Както съм го споменавала милиони пъти, последна година съм в университета и никак не е лесно, както ми го описваха познати. На моменти ми е идвало да си ударя главата в стената, ама така силно, че да ми се свършат мъките. Но спокойно, всичко минава. Ето защо ми е нужна глътка въздух и цял месец писане в блога!

Ще започна първия си Blogmas като ви споделя, че имам доста идеи за публикации. Въпреки че в последно време бях съвсем откачила поради факта, че музата ми се беше изгубила и буквално се мъчеше, докато не си пробие път обратно. Хубавото е, че от към от снимки съм решила да ви затрупам. Обещавам, че няма да си смуча от пръстите какво да пиша. Ако нямам нищо за писане, ще пропусна деня. Но за щастие за сега имам доста идеи, така че може и да ви се сторя досадна, но аз ще бъда повече от щастлива да споделя всички щури неща, които ми се случват през декември. Като за начало на Blogmas нямаше по-подобаващо заглавие от това да ми мирише на Коледа. Навсякъде вече е или украсено, или в процес на украсяване за предстоящите празници. А и миризмата на самия въздух напомня на Коледа. Излизам навън и вдишвам силно. Толкова е приятно усещането, когато празниците чукат на вратата.
Днешният ден беше ден за творчество. Макар че още от вчера съм се включила във вълната коледна украса. Днес реших да украся коледното дръвче у дома. Трябваше да направя нещо с почивния си ден, за да го оползотворя както си му е редът. Отидох до един от ония магазини, дето им викат "Всичко по левче", макар и нищо да не е по левче. Имаше едни прекрасни малки дървени играчки за елха във формата на еленчета, ангели, дядо Коледа, елхички, шейна, влакче и т.н. Бяха очарователни и нямаше как да пропусна, независимо, че цената хич не отговаряше на левче. Тази година реших да не правя шарения и кич, а по-семпла елха в класическото червено, златисто и бяло. Затова купих червени и златисти топки, два бели гирлянда и използвах златната звезда от миналата година и няколко панделки, които намерих вкъщи. Украсих я и мисля, че се получи добре, макар че страшно много ме дразни формата на самата елха. Колкото и да се опитвах да я наглася да стои горе-долу широка в долния край и да става все по-тънка, докато не стигне до върха, някак си не ми се получи. В крайна сметка, за да й придам още по-завършен вид сложих под нея някои коледни сувенири, които са ми подарявали през годините.
Вчера работилничката на дядо Коледа се беше преместила на мястото, където работя. С колегите се бяхме развихрили да украсим залата. Не успях да уловя хубави кадри, за което се извинявам. На снимките никак не изглежда коледно и красиво, както е на живо. Но беше изключително забавно, беше ни обзел коледен дух и не спирахме да се смеем. Аз по принцип все си казвам, че съм с две леви ръце. Снощи обаче така се бях ентусиазирала, че съвсем забравих за двете леви. Рисунката на дядо Коледа, която виждате, аз я нарисувах с маркери върху голямото светещо табло. Е, не е перфектен, но като за моите умения се получи! Арката над бялата врата беше без нито една играчка по нея, само клони. Реших, че ще се получи хубаво, ако я украся, и наистина се оказах права. Като цяло тези дни ме е обзел коледния дух и пръскам радост и творчество, където ида. 

И след коледното настроение е време за университетско. Уж започнах с хилядите протоколи и портфолиа, които подготвям, а само се чудя с какво по-приятно нещо да се захвана. Но ето че му се видя края на първия Blogmas пост, така че се връщам към ученето. 

Целувки на всички и не забравяйте да се усмихвате! ♥

2 коментара:

  1. Много се радвам, че ще се включиш в Blogmas! Постът ти набързо ме зареди с позитивно и коледно настроение, очаквам другите с голямо нетърпение! <3

    ОтговорИзтриване