вторник, 2 август 2016 г.

Летните терзания на един читател


Здравейте отново на всички онези, които ме следяха преди да изчезна за почти два месеца!
Мина страшно дълго време откакто не съм писала нищичко в блога. Реших, че е крайно време вече да започна да се възвръщам към старите си навици. Истината е, че да работиш през лятото не е толкова лесно, колкото повечето мислят. Свободното ти време е ограничено, а ако си прекалено изморен го прекарваш в спане или дрямка пред телевизора. А на мен, като читател, свободното време ми беше необходимо. Вече два месеца се опитвам да прочета две книги, а не се получава. Започнах "Двор от рози и бодли" точно два или три дни след започването на работа, но толкова ми беше уморено всяка вечер като се прибирах, че просто нямах желание за нищо друго, освен да се наспя. А на другия ден се грабвах отново и отивах на работа. Преди месец може би започнах "Уинтър", но ситуацията беше същата - никакво време за четене. Умората убива всяко едно желание за правене на каквото и да е. Оставаше ми един единствен почивен ден през седмицата, в който мога да хвана книжката и да прочета нещо. Днес е един от тези дни и мога да кажа с усмивка, че напреднах в четенето на "Уинтър" и се моля да мога да я завърша до края на месец август, когато всъщност ще приключа и с лятната работа. А от там нататък смятам да се впусна в лудо наваксване, за да мога да си изкарам един сполучлив месец септември и накрая да мога да ви се похваля с поне 10 прочетени книжки.

Бях си обещала, че смятам да си купя доста книжки това лято. В процес на купуване съм. Надявам се да успея да си спазя обещанието към себе си. Офертите от издателствата са уникални и нямам търпение да се възползвам малко по малко. С настъпването на месец септември ще отделя един цял пост, за да ви се похваля с какви книжни красоти успях да се сдобия!

До тогава пожелавам на всички чудесен месец август, изпълнен с четене и лятно забавление! :) ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар