вторник, 31 май 2016 г.

Some random music tag


Привет на всички! Тази вечер, като никой път, слушам музика. При това вече от доста време. Много рядко ми се случва да съм сама у дома и да си пусна музика. Обикновено чета книга или гледам филм. Днес, обаче ми е музикално и нямаше как да пропусна да го отбележа с един таг, който преди време видях в блога на Теди.

1. Последната песен, която чу.
Аз съм огромен фен на творчеството на Графа. Той е любимият ми български изпълнител и тъкмо сега ми се слушаше негова музика. Това е последната, която чух.


2. Любима група.
И аз, подобно на Теди, преди слушах множество групи. В момента най-любимата ми е Maroon 5, но харесвам също Imagine Dragons, Coldplay и Backstreet Boys.

3. Любим самостоятелен изпълнител.
Ed Sheeran, Beyonce, Christina Aguilera, Taylor Swift, Charlie Puth, Adele, Графа и вероятно още някой, за когото не се сещам сега.

4. Любим албум.
"X" - Ed Sheeran.

5. Твоята guilty pleasure песен.
Въобще не харесвам тази изпълнителка, но винаги съм казвала, че тази песен ми харесва. Вината е в мой приятел, който ме зариби по нея преди години.


6. Песен, която си мразел, но сега харесваш.
Още една изпънителка, която не ми е любима. Поради тази причина не харесвах нито една нейна песен. Но след време започнах да харесвам единствено тази.


7. Песен, която си харесвал, но сега мразиш.
Не мисля, че има такава. Ако харесам някоя песен, винаги ми е приятно да я чуя отново.

8. Песен, с която си израснал.
Имаше доста песнички, които харесвах като малка. Но не мога да определя някоя, с която да съм израснала.

9. Първият албум, който си купи.
Не си купувам албуми. Предпочитам да си ги свалям от нета или да ги слушам онлайн.

10. Албум, който си намерил случайно, но обичаш.
Не съм сигурна дали мога да кажа, че го обичам. Но преди години, когато изгря групата One Direction, случайно попаднах на първия им албум. След време, обаче ми омръзна и от тогава не слушам тази група.

11. Любима песен на чужд език.
Много, много харесвам песни на испански. Това е една от любимите ми.


12. Песен от годината, в която си роден.
Много любима песен!


13. Песен от любимия ти музикален жанр.


14. Най-надценена песен.


15. Песен, която би препоръчал на всеки.
Всеки човек си има различен вкус, по принцип. Но класиката си е класика и аз лично много, много обичам тази песен.


16. Песен, която ти напомня за определено събитие.
Не харесвам тази песен, но имам един незабравим спомен, който се случи, докато звучеше тя.


17. Песен, на която винаги пееш.
Пея на всички песни, които слушам.

18. Любима песен от саундтрак.
Обожавам поредицата "Бързи и яростни". Тази песен просто ми стопля душата и ме натъжава едновременно всеки път.


19. Любима бавна песен.
Открадвам отговора на Теди.


20. Любима бърза песен.


21. Любима песен в момента.


22. Любима песен на всички времена.
Ако някой ме пита защо това ми е любимата песен на всички времена, не знам какво да му отговоря. Един ден, когато излезе, просто я чух и ми хареса толкова много, че до ден днешен, макар и да я слушам на годината най-много два пъти, все още настръхвам.


Наистина се надявам да ви е допаднал избора ми на песни в този така дълъг таг. Ако някой има желание да го направи, да се чувства тагнат.

♫♥♫

1 коментар:

  1. Аз не мога без музика. Без слушалки навън съм изгубена и телефона ми е пълен с песни;ДД. И въпреки това никой не иска точно аз да пускам музика понеже..е.хората не слушат метъл и рок..;д А аз слушам и пънк, което се доближава до поп ама.. Писнало ми е от комерсиална музика. Моя списък с групите е дълъг и когато правех тага 100% съм пропуснала половината. Добре, коментара ми стана дълъг,но за музика бих говорила с часове.

    ОтговорИзтриване