вторник, 31 май 2016 г.

May Wrap Up + June TBR

Източник

Май месец не беше добър въобще. Дори се чудех дали изобщо да правя месечно преброяване, след като книгите, които прочетох въобще не са много. Тук е времето да използвам един хаштаг и да кажа #shame, че прочетох само две книги и половина. Но въпреки това, предвид факта, че месецът беше отдаден на урочни дейности, като подготвяне за лятната сесия и писането на доклади и план-конспекти, мисля, че все пак беше хубаво, че намерих време за четене за развлечение. Ето какво прочетох през месец май:

Източник
1. "Гневът и зората" - Рене Ахдие.
Книгата беше изключително завладяваща и интересна. Прочетох я почти на един дъх и наистина се радвам, че отделих време и средства, за да се потопя в тази история. Харесах героите, защото всеки беше уникален сам по себе си. Харесах арабската култура и идеята, взета от "Хиляда и една нощи". Оценката, която дадох, е 5/5 звезди. Написала съм пълно ревю на книгата в блога си. Можете да натиснете тук, за да го прочетете.


2. Първите пет истории от "Хрониките на Магнус Бейн" - Касандра Клеър.
В самата книга се съдържат единадесет истории. Само те останаха непрочетени от книгите на Каси, които са издадени в България. Беше ми изключително интересно и забавно да проследя живота на Магнус и приключенията, които е преживял. Стана ми много мило и когато имах възможността в една от историите отново да срещна Уил, Джем и Теса. Нямам търпение да ми остане малко време, за да завърша и останалите шест истории. А до този момент на всяка една от петте прочетени съм дала 5/5 звезди.

Източник
3. "Академия за вампири" - Ришел Мийд.
След като чух доста положителни отзиви за тази поредица, реших най-после да се хвана и да я прочета. Приключих я точно преди да започна да пиша тази публикация и все още ми е прясно в главата всичко случило се. Дадох й 4.5/5 звезди. Хареса ми книгата и определено ще завърша поредицата. Не крия, че ми беше малко скучно на моменти, защото знаех какво ще се случи. Бях гледала филма преди време. Винаги правя грешката да гледам филма преди да прочета книгата. Това определено беше грешка. Но, слава Богу, няма филми по другите книги, така че съм сигурна, че ще ми бъде стотици пъти по-интересно, когато започна да ги чета.

За юни месец съм планувала да продължа с книгите на Ришел Мийд. А също да си довърша и останалата половина от "Хрониките на Магнус Бейн". Ще видим докъде ще стигна и се надявам месецът да се изпълнен с повече време за четене. Само да минат изпитите и лятото ми ще е отдадено на книги.

Няма коментари:

Публикуване на коментар