сряда, 4 май 2016 г.

Факти и предположения за финалните епизоди на сериалите


   Малко по-различна публикация от книгите, но имах настроение за нещо подобно. Почти стана време да се сбогувам с още един сезон от всеки сериал, който следя. Както всеки фен, аз също си имам своите желания как да приключат сезоните. Имаше някои доста шокиращи факти за предстоящите финални епизоди, които на мен като верен почитател, не ми се понравиха. А и съм отчаяна вече от убийствата на любими герои, както и произволното напускане на някои актьори. И преди официално да ми бъде разбито сърцето след още 2-3 оставащи епизода до финалите на всеки сериал, реших да си изкажа моите предположения за евентуален финал на сезоните.

Публикацията съдържа СПОЙЛЕРИ!

ИМАЛО ЕДНО ВРЕМЕ

Тъкмо преди броени минути изгледах епизод 20 и си пуснах трейлъра за 21-ви. Честно казано съм шокирана и изплашена до къде ще стигнат нещата във финалните три епизода. А и 20-ти епизод не беше толкова приятен, колкото си мислех, че ще бъде. Тъкмо нещата взеха да се оправят и всичко отново се разрушава. Моите виждания за финала не са хубави. Тъй като беше потвърден шести сезон, пети трябва по традиция да завърши с нещо кошмарно, което да ни държи на тръни до есента. Целият полу сезон беше отдаден на спасяването на капитан Хук от подземното царство. Абсолютно никакъв смисъл не виждам това да е било напразно. Надявам се да намерят начин да го спасят окончателно от там. Не само, защото ми е любим герой, но и сериалът няма да е същият без него. Относно трейлъра за 21-ви епизод... не знам вече как да реагирам на трейлъри, показващи, че някой умира. Идват ми твърде много. Но ако трябва да мисля логично, да предвидя кой би бил този някой, ще заложа на един от Чаровните. Първо, че на погребението се беше събрал целият град, което значи, че не е Хук, защото нямаше да присъстват всички герои. Второто ми предположение беше Хенри, но Реджина въобще не проронваше сълза, а би трябвало, все пак й е син. Докато Ема беше съсипана. Което ме води до предположението, че е един от родителите й. Хем ми е интересно да разбера дали е някаква уловка този трейлър, хем не искам, защото в уловките винаги има истина. Ще видим в понеделник. До тогава, стискам палци.

СВЕТКАВИЦАТА

Поне за едно нещо се оказах права в този сериал - Зуум е точно този, който си мислех, че ще бъде. Обикновено предположенията ми за "Светкавицата" се оказват грешни. Явно прекалено много си мечтая. Но в началото на сезона, когато се появи въпросният Джей Гарик, така и не му повярвах, че е от добрите. Бях още по-сигурна, когато показаха двойника му от Земя 1. Името беше на Зуум. А това беше потвърждение на загадката. И след като стана ясно вече, че Джей е Зуум, единственото, което остава на феновете, е да се чудим как ще бъде победен... и кой е мъжът с маската. Нямам абсолютно никаква идея за това кой може да бъде. По едно време се бях оплела в мисли за някакви двойници, докато гледах епизодите. Единственият, когото така и не видяхме в Земя 2, беше бащата на Бари. Ако трябва да правя предположение ще заложа на него или на някой герой, който не сме срещали досега и който може да е потенциален нов злодей за трети сезон. Няма логика, но пък знае ли човек. Не знам как ще бъде победен Зуум. Може би човекът с маската има нещо общо. При всички случаи ще е интересно да разберем как ще развият финалните епизоди и как злодеят ще бъде сразен. Нещото, за което се вълнувам, е че нямам търпение да видя Лоръл Ланс от Земя 2, надявам се в предстоящите епизоди.

СТРЕЛАТА

На моменти започва всеки един герой да ми лази по нервите. Но в края на всеки епизод си казвам, че този сериал е велик. Обожавам екшън сцените, героите са силни, сюжетът е убийствен (буквално). И все пак няма как да не остана разочарована от епизода, наречен "11:59". Това беше смразяваща серия. Дори и да бях получила спойлер по-рано през деня, преди да я гледам, да се убедя, че интернет не лъже, беше още по-зле. Убийството на главен герой винаги е трудно. Няма да споменавам имена, но бях разочарована от това решение. Все още съм и някак си все се надявам да върнат дадения герой. Все пак почти никой не остава мъртъв в "Стрелата". Само да вземем Сара за пример, която три пъти я мислиха за мъртва, от които третият дори беше мъртва, а ето че си е жива и здрава. 19-ти епизод го проплаках целия, дори не ми се коментира. Моите виждания за финалните епизоди са, че Деймиън Дарк най-после ще бъде унищожен, нещо, което нямам търпение да му се случи. Анди Дигъл също е човек, който просто трябва да бъде сразен. В четвърти сезон той е най-омразният тип, по-неприятен дори от Дарк. Желанието ми е Фелисити най-после да спре да бъде ревлива драматичка и да се вземе малко в ръце. Няма я онази откачена и забавна героиня от първи сезон. Нямам търпение да проследим как приключва четвъртата година на Оливър на Лиан Ю, а в пети сезон да проследим петата. Наистина ще е интересно.

DC's LEGENDS OF TOMORROW

Страхотен сериал. Определено си заслужава гледането. Тъй като е спин-оф на "Стрелата" и "Светкавицата", събрал в себе си "изтърсачетата" от двата сериала, няма как да не ги сравнявам. За в момента Легендите водят с много. Всеки епизод е пълен с екшън, във всеки научаваме по нещо ново за героите, пътуваме във времето, заедно с тях, няма излишни драми или досадни герои. Всеки един от тях е уникален сам по себе си. Развълнувана съм при всеки нов епизод. Леонард Снарт/Капитан Колд е най-най-любимия ми от всички. Харесва ми тази негова остроумност и онзи поглед, който не можеш да разбереш какво ти казва. Изключително съм любопитна до къде ще стигне този герой. Сара и Рип Хънтър се нареждат веднага след Колд. Сара ми е любимка още от "Стрелата" и фактът, че я върнаха от смъртта три пъти, означава, че наистина си заслужава да получи подобаващо място в този сериал. А и е истинска badass. Рип пък е герой, чиято воля и ранимост много харесвам. Борбата му, да спаси семейството си на всяка цена, много ми допада и нямам търпение да разбера до колко ще бъде успешна мисията му. Предвиждам, че ще се бият със Савадж поне до половината на следващия сезон. Жалко, този злодей е от ония, дето изобщо не можеш да мразиш, колкото и зли да са.

ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА

Колкото и да обичам Дневниците, с които сме заедно вече близо 7 години, мисля, че му е време за финал. Време му беше още след шести сезон с напускането на Нина Добрев, а да не говорим, че актьорите, играещи Джеръми и Тайлър също се отказаха по време на същия сезон. Не таях големи надежди за седмия сезон, но той се оказа много по-добър, отколкото очаквах. Сюжетът е невероятен. Определено е нещо по-свежо от предишните сезони. Но дори и така, иска ми се предстоящият осми сезон да бъде последен. Предвид факта, че Иън Сомърхолдър и Кат Греъм потвърдиха напускането си след осми сезон, това означава, че шоуто ще умре, защото няма Дневници без Деймън и Бони. Дано слуховете за последен осми сезон да се окажат верни. Очакванията ми за финала на седми сезон не са големи. Вече мога да предположа, че злата сила, с която ще се борят в осми сезон, е онова... нещо, затворено в убежището на Армъри. Идея нямам що за изчадие е, но определено е страховито. С такива измислени злодеи, желанието ми да се върне Кай е двойно. Радвам се, че Бони и Ензо най-после се събраха. Това беше желанието ми от началото на сезона. Сега остава да сложат един хубав финал с осми сезон, в който да прескочат 50-60 години, за да събудят Елена и най-после да кажем сбогом на сериала, независимо, че ще ми липсва.

TEEN WOLF

Влюбих се в този сериал. Едва преди месец и половина започнах да го гледам и го включвам към тази публикация, просто защото тъкмо приключих с трети сезон и емоциите още ме държат. Изгледах два епизода от четвърти сезон, но ми се струва, че старите герои ще ми липсват (затова и сложих тяхна снимка към поста). Макар да знаех какво се случва с Алисън много преди да започна да гледам сериала, беше ми ужасно неприятно да го изгледам с очите си. Същото стана и с Ейдън - единият от близнаците. Това дори не го бях очаквала и беше двойно по-гадно за гледане. Едва навлизам в четвърти сезон, а вече Айзък ми липсва. Не само, защото актьорът ми е любим, но и самият герой беше изключително интересен за мен и се радвах на всяка сцена с него. Чух, че Даниъл щял да се върне, за да изиграе Айзък в шести сезон, та за това нямам търпение да изгледам 4-ти и 5-ти и да дойде 6-ти. Нямаше как да избегна факта, че и Тайлър Хеклин (Дерек) напуска сериала. А това също никак не ми се нрави. Да не започвам и с Ардън Чо... защо всички напускат този сериал не ми е ясно. И ето ги тримата останали - Скот, Стайлс и Лидия. Обичам и тримата и докато ги виждам в сериала, ще продължа да го следя. О, да, също и Питър. Злодей или от добрите или за какъвто и да се брои, остава си един от любимците ми. Сериалът си струва гледането определено. Тези, които не са му обръщали внимание досега - направете го, няма да съжалите.

* * *
Е, това са сериалите, които следя в момента. Изключих "Древните" от списъка, защото имам доста епизоди да си наваксвам и нямам представа какво се е случило през тях. В очакване съм и на втори сезон на Shadowhunters, но тъй като е по книги, на него отделям повече от една публикация (в страницата TV има връзки към тях). Надявам се, че и вие следите някои от изброените сериали, ще се радвам да чуя мнение, коментари или каквото желаете да споделите.

6 коментара:

  1. Питър Хейл!!! Да, да, да и аз го обичам, и искам да го върнат. :дд Иначе Дневниците 7 сезон за мен е надпревара за откачените идеи на Джули Плек. И му е време за край мисля и аз, и дано накрая завърши, което едва ли ще стане, по начина, по който искам. Имало едно време съм стигнала до епизодите с Елса и Ана, но в скоро време май ще наваксам, така че по него нямам коментари. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Питър <3 Иначе епизодите с героите от Frozen бяха много готини, ама той сериалът като цяло си е готин :Д

      Изтриване
  2. Много ми допадна поста ти! Аз се чудя дали да довършвам "Дневниците на вампира".. много време мина откакто го спрях. Относно "Тийн вълк" възможно е дори и Джаксън да се върне за малко в шести сезон. Радваме, че ти е харесал толкова сериала, защото напоследък всички около мен смятат, че е ужасен. Хубаво е да чуя и позитивно мнение за сериал, който толкова обичам. Бих се радвала да прочета още подобни постове :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами сюжета на Дневниците е интересен този сезон, въобще не се усеща липсата на Елена. Ще се радвам да видя и Джаксън в Teen Wolf. Сериалът определено се превърна в един от любимите ми! :)

      Изтриване
  3. Абсолютно споделям мнението ти за Arrow. Страхотен сериал е, но понякога искам да удуша и героите, и сценаристите. Обожавам Legends of Tomorrow главно заради Сара и Cнарт и нямам търпение да видя как ще се развие сериалът в следващия сезон и с какво ще се борят през него. За The Flash нямам думи - обичам го, а в края на всеки епизод пищя вътрешно. Много се радвам, че и ти ги следиш с удоволствие ^_^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Особено 20-ти епизод на The Flash от тази сряда... В последните 10 минути за малко удар да получа. :D

      Изтриване