неделя, 17 април 2016 г.

The OTP Book Tag

Източник
Напоследък доста си мисля за двойките в книгите. Аз съм човек, който ship-ва нон стоп, та след като видях този таг в буктюб канала на Kirstin Reads, който си е и оригиналният таг, реших, че няма начин да не го направя! Нямам представа дали тага съществува в българското блог общество, ако има такъв съществуващ вече, може да ми оставите линк в коментарите. :)
*
Ще тагна Теди и Ади да направят тага, ако им хареса! А и който друг желае да се чувства свободен да го направи. Enjoy! :)
Източник

1. Непопулярна двойка, която харесваш? - Ще кажа двойката, която най-много ми се набива в очите като погледна рафтовете си. Да, прочетох книгата едва онзи ден, но наистина се наслаждавах на романтиката между тях, а и отговарят на изискването във въпроса. Става въпрос за Бритни Елис и Алехандро Фуентес от "Перфектна химия".

2. Двойка, която не харесваше в началото, но сега харесваш? - Синдер и Кай ("Лунните хроники") бяха точно такъв случай. В началото се чувствах малко странно, четейки за тях. Някак си не ми се откроиха като "двойката на века", но към края на книгата, а и с течение на другите две, започнах да ги харесвам много.

3. Двойка, която не харесваш? - Куентин Якобсен и Марго Рот Шпигелман от "Хартиени градове". Харесвам книгата, но не харесвам Марго. Беше ми по-приятно да чета за приключенията на Кю с приятелите му, отколкото да обръщам внимание на него и Марго.

Източник
4. Двойка, на която им е отнело твърде много време, за да се съберат? - В този случай ще извъртя малко въпроса. Отговорът ми е Джулиън Блекторн и Ема Карстерс ("Лейди Полунощ"). И да, знам, че първата книга от поредицата излезе едва миналия месец и че има още поне две книги. Но предвид обстоятелствата и сложното състояние, в което се намират двамата герои, мисля, че ще им отнеме ужасно много време да се съберат и най-вероятно ще стане чак във финалните страници на последната книга (ако Касандра Клеър не реши друга съдба за тях).

5. Двама души, които не са обвързани в книгата/поредицата, но ти страшно много искаш да бъдат заедно? - На този въпрос ще се повторя със същата книга от въпрос 4, но няма да се обосновавам. Ще кажа само - Марк и Кристина.

6. Любим броманс (приятелство)? - Единственият броманс, който обичам и са ми на сърцето, е между Уилям Херондейл и Джеймс Карстерс ("Адски устройства"). За мен те двамата са вдъхновението на думата "приятелство".

Източник
7. Двойка, която харесваш в книгата, но не харесваш във филмовата адаптация? - Честно казано нямам такава. Повечето си ми харесват. Затова ще извъртя въпроса и ще ви кажа обратното - коя двойка харесвам повече във филма. Без съмнение, това са Трис и Фор ("Дивергенти"). Не че в книгата не ми допадат. Във филма, обаче е нещо съвсем различно. Там виждам химията между Шейлин Уудли и Тео Джеймс, а това много ми харесва.

8. Любима хомосексуална двойка? - МАЛЕК! МАЛЕК! МАЛЕК! Обожавам ги. Никога не съм харесвала друга гей двойка толкова много, колкото харесвам Магнус Бейн и Алек Лайтууд ("Реликвите на смъртните"). Те двамата влизат и в графата с най-любимите ми двойки от всички книги, които съм чела.

9. Популярна двойка, която не можеш да харесаш, колкото и да се опитваш? - Окей, това няма да е никаква изненада, но... Клеъри и Джейс. Споменавала съм го във всяко ревю на шестте книги от "Реликвите на смъртните", което съм правила. Не съм им фен и щом до сега не съм станала, едва ли някога ще бъда.

Източник

10. Любимата/ите ти двойка/и на всички времена?
Отговорът тук може да стане доста дълъг, ако започна да пиша кои са всички двойки, които харесвам. Както казах в началото, аз ship-вам безспирно, просто е във fangirl-ската ми душа. Но все пак ще изброя някои от най-любимите ми - Крес и Торн ("Лунните хроники"), Хейзъл и Гас ("Вината в нашите звезди"), Лола и Крикет ("Звезди за Лола") и още много, много... Няма как да не спомена, обаче двойката, която ще ship-вам always and forever (както казват на запад), това са Уил Херондейл и Теса Грей (обичам Джем много, но винаги съм била тийм Уил).


8 коментара:

  1. Прекрасен таг, много ти благодаря за него! Ще го направя възможно най-скоро, много е сладък. :3

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за тага, с удоволствие ще го направя! ^^

    ОтговорИзтриване
  3. страхотен таг ♥ напълно съгласна за Шейлин Уудли и Тео Джеймс ♥ което ме подсеща да препрочета поредицата и да гледам отново филмите ;д ♥

    ОтговорИзтриване
  4. О, обожавам Трис и Фор заедно, а също и приятелството между Джем и Уил. Тага е страхотен и със сигурност е нещо ново :)

    ОтговорИзтриване
  5. МАЛЕК!!!ЕЕНА ДУМА,КОЯТО ГИ ОПИСВА:ПЕРФЕКТНИ!!!FOREVER AND EVER!!!

    ОтговорИзтриване