четвъртък, 31 март 2016 г.

March Wrap Up & April TBR

Източник
И ето, че дойде време за любимото ми преброяване на прочетеното през изминалия месец! Месец март без съмнение беше по-успешен от месец февруари. Надявам се, че през април ще имам още по-голямо време за четене (макар че с тоя университет, пожелайте ми късмет).

***

Източник
1. "After the Bridge" (The Infernal Devices #3.1) - Касандра Клеър
Не бях обърнала внимание на тази кратка новела за случилото се след епилога на "Принцеса с часовников механизъм", та когато я видях в официалния тъмблър на Каси, на секундата се захванах да я чета. Не само че ми достави огромно удоволствие, но имах нуждата да прочета нещо от тези герои, да се докосна до тях поне за малко. Бях изключително удовлетворена от написаното в тази новела, че чак ми се доплака отново. (Книгите на Каси ми действат по този начин)
Оценката ми е 5/5*. А ако желаете и вие да я прочетете, може да натиснете ТУК.

2. "Град от стъкло" ("Реликвите на смъртните #3) - Касандра Клеър
Тази книга за мен беше наистина добра. Беше изпълнена с екшън и емоции. Определено останах впечатлена. Оценката ми е 5/5*. Повече вижте в ревюто - ТУК.

3. "Незабравима разходка" - Никълъс Спаркс
От доста време исках да прочета нещо от Спаркс, защото досега бях гледала единствено филмите по книгите му. Не останах разочарована. Хареса ми начинът му на писане, но може би съм раздвоена и не мога да дам точно мнение, защото съм по-запозната с филмите, та книгите са ми някак по-далечни. Прочетох историята на Джейми и Ландън. Хареса ми. Имаше някои разлики от филма. Но за да съм честна, може би ще оставя Никълъс Спаркс като автор на доста заден план и ще се наслаждавам само на филмите. Но историята беше трогателна и затова оценката ми е 5/5*.

4. "Град на паднали ангели" ("Реликвите на смъртните" #4) - Касандра Клеър
5. "Град на изгубени души" ("Реликвите на смъртните" #5) - Касандра Клеър
Няма да обсъждам с излишни размишления тези две книги. Харесаха ми. Нейно величество Касандра отново ни показа таланта си. Оценката ми за книга 4 е 4/5*, а за книга 5 - 3,5/5*. Подробно може да прочетете в двойното ми ревю за книгите - ТУК.

6. "Град на небесен огън" ("Реликвите на смъртните #6) - Касандра Клеър
Ох, тази книга! Мислех си, че след "Град от стъкло", няма да ми хареса толкова много друга от поредицата, но тази шеста книга... беше удивителна. Хареса ми всичко в нея. Беше изключително добре написана, съдържанието беше доста задоволяващо. Имаше емоции, имаше екшън, имаше изненади, имаше стари, любими герои, които чаках с нетърпение. Всичко беше отлично. Надявам се утре да имам време да напиша ревю, за да излея в него всичко, което ми беше на сърцето след като затворих последната страница. Оценката ми, без съмнение, е 5/5*.

***
Месец март беше месецът на Касандра Клеър. През април ще завърша и последните две книги, които не съм чела, написани също от нея, а именно "Лейди Полунощ", която още тази вечер ще грабна. Възнамерявах да прочета преди това "Хрониките на Магнус Бейн", но просто нямам търпение за "Лейди Полунощ", та затова Магнус ще изчака още няколко дни. По принцип стриктно си следвах хронологията на издаване на книгите на Касандра, за да не получавам излишни спойлери и всичко да ми е точно, но този път ще разместя реда на тези две книги.
Извън историята с книгите на Касандра, друго, което отлагам вече от началото на годината, е препрочитането на "Предани" на Вероника Рот, а също и прочитането на "Фор". Този месец вече със сигурност е дошъл и техния ред. След като ги приключа, тогава ще правя планове за друго четене. Но засега толкова.

Приятна вечер!

2 коментара:

  1. Щом месеца ти е бил посветен основно на книгите на К. Клеър, то той е бил прекрасен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Повече от прекрасен! Ще ми липсват героите. :)

      Изтриване