вторник, 15 март 2016 г.

Dream Cast - "Лунните хроники", Мариса Майър


Наскоро се рових из Интернет и попаднах на интервю с Мариса Майър за бъдещите ѝ планове относно поредицата ѝ "Лунните хроники". Там тя споделяше, че правата за филмова адаптация на поредицата ѝ са били купени преди време, но още не се знае дали и кога можем да очакваме филм или сериал по нея. Според моето мнение, би било интересно да бъде адаптирана поредицата, защото съм сигурна, че един филмов режисьор умело би извадил силните моменти от книгите, за да направи нещо интересно, което да грабне окото на хората. Това е една от малкото поредици, които всъщност ми се иска да видя на екран. Както обикновено, аз си имам готови свои си идеи относно каста, та реших, че няма да е зле да го споделя и с вас.

Синдер и Кай
Оказа се, че с тях двамата имах най-голям проблем при търсенето на човек, за който да си кажа "Да, аз бих те избрала!". В крайна сметка си припомних един филм, в който бях гледала Сейшел Гейбриъл, и ми се стори, че тя е млада и симпатична, та би била чудесна за ролята на Синдер. 
С младежа на снимката, чието име е Рейдиън Воуън (не знам дали така се изговаря), беше по-различно, защото видях негова снимка по случайност и си казах "Ти си моят Кай".






Скарлет и Вълка
Дами и господа, ето ви ги двамата от плът и кръв! Наскоро започнах да гледам Teen Wolf и страшно много харесвам сериала (без значение, че сезон 3 ме плаши... много) и актьорите. Та двама от тях адски ми напомнят на Скарлет и големия лош вълк (буквално). Холанд Роудън с нейната червена коса, бяла кожа и симпатично личице без съмнение би могла да изиграе малката Червена шапчица във всеки филм, не само като Скарлет в "Лунните хроники". А Тайлър Хеклин вече има опит в ролята на вълк, не би било и ни най-малък проблем за него.





Крес и Торн
Има ли нужда да казвам нещо дори? Анна София Роб е Крес. Само да я погледнеш е достатъчно ясно. А Сам Клафлин бих го избрала, защото ми е любим актьор, гледала съм всичките му филми и знам, че е изключително добър. А и докато четях книгата през цялото време, в главата ми, той беше капитан Карсуел Торн
(Впрочем в книгата името е Трън. Предполагам, че е защото английската дума за трън и неговото име ги различава една буква и оттам е станало объркването...)

Уинтър и Джейсин
Още едно разяснение за имената. Уинтър или Зима, няма значение как ще е, но да бъде превеждано името Джейсин (или Джейкин, изговарят го различно в YouTube) Клей като Хиацинт Глина е възмутително вече. През цялото време се чудех "Кой е тоя пък?", чак като се разрових в нета разбрах. За глината ясно - думата Clay означава глина, но Jacin? И все пак щом е име, не смятам, че буквалният превод е удачен!
Джейк Ейбъл и Киърси Клемънс изглеждат достатъчно като описанието в книгите.



Кой по-добре би изиграл кралица Левана, от Анджелина Джоли, която е кралица на киното?
За д-р Ърланд просто на случайност избрах актьор, който ми се стори г/д приличащ на него - Джеръми Айрънс.
Нарочно сложих тази снимка на Кат Греъм, защото краищата на косата ѝ са в син цвят, също като косата на Ико.

Приятна вечер и се надявам изборът ми да ви е допаднал!

1 коментар:

  1. Охх, това е просто перфектният избор от актьори! Сега хубаво ще си помечтая за филмите по "Лунните хроники". Браво! :3

    ОтговорИзтриване