сряда, 2 март 2016 г.

25 Bookish Facts About Me


Здравейте!
Всеки от нас има своите малки навици, тайни и неизменни факти за читателския си свят. Днес съм тук, за да ви представя моите.

1. Обичам тишината, докато чета у дома. Никой не трябва да ми говори или да ме бута.
~~~
2. Не обичам да ям, докато чета. Разсейвам се от дъвченето на храната и няколко минути чета едно и също изречение. 
~~~
3. Чай, мляко с какао или просто мляко са ми любими напитки при четенето. Не съм почитател на кафето.
~~~
4. Обикновено ми се налага да пътувам час и половина с влак, за да стигна до университета в Шумен. Обожавам да чета във влака. Понякога младежите в купето ме гледат странно, защото те са си забили главите в телефоните, а аз в книгата.
~~~
5. Обичам да ходя в библиотеките, но предимно взимам стара българска литература или необходими ми учебници.
~~~
6. Обичам да притежавам книгата и да знам, че си е моя. Харесва ми да гледам растящата библиотека в стаята ми.
~~~
7. Не съм голяма почитателка на електронните книги, защото имам проблеми с очите и не трябва да зяпам в екрана дълго време. Но въпреки това чета е-книги, макар и по-бавно.
~~~
8. Обикновено преди да започна да чета, първо играя Candy Crush Saga. Причината за това е, че след като се ядосам на поредното ниво, което не мога да мина, книгата ме успокоява.
~~~
9. Харесва ми да чета старите любовни (а и малко еротични) романи на майка ми.
~~~
10. Преди 2 години по Българска детска литература в университета ни бяха дали голям списък за четене за отрицателно време. Прочетох шест книги (от по 100-150 страници) за едно денонощие, без спане.


11. Обичам големите книги. Книжното ми мото е "Колкото по-дебела, толкова по-добре".
~~~
12. Ако имам възможността да се сменя за един ден с героиня от книга, то това ще е Теса Грей от "Адски устройства" (което ни води до номер 13...).
~~~
13. Уилям Херондейл е и винаги ще бъде моят номер 1 Fictional Boyfriend!
~~~
14. Когато бях на 16-17 години, пишех фенфикшъни с известни личности и ги публикувах под формата на клипчета във Vbox7 (тогава беше модерно :D ). Брат ми беше най-големият ми фен.
~~~
15. Обикновено, когато чета, използвам поне 10 пози. Най-много обичам да легна на земята и да си вдигна краката на леглото. Голям цирк съм...
~~~
16. Обикновено не разделям книги по любими жанрове и т.н. Когато искам да прочета книга, просто го правя, независимо жанра ѝ...
~~~
17. ... и въпреки това не съм фен на ужасите (макар че бих чела).
~~~
18. Обичам да чета на слънчева светлина. Няма по-приятно от това.
~~~
19. Започнах да чета актуални заглавия и автори, едва преди една година. Преди това четях за училище, после за университета. Единственото по-различно от това, беше поредицата "Дневниците на вампира", която започнах да чета през 2009 година някъде.
~~~
20. Пробвала съм да чета под душа. Забавно е, макар че не бих повторила.


21. Обикновено нося книга в чантата си винаги. Може да не ми се отдаде възможност за четене, но тя винаги е с мен.
~~~
22. Не мога да посетя книжарница просто, за да гледам. Винаги трябва да си купя книга.
~~~
23. По принцип, ако съм си наумила да чета някоя книга, много рядко се случва да гледам филма първо, защото сравнявам книгата по филма, вместо филма по книгата (Ако не съм казвала - аз съм също и филмов маниак).
~~~
24. По принцип не бива да съдя книгата по корицата, затова и рядко го правя. Съдя книгата по резюмето. Ако ми хареса, значи трябва да я прочета.
~~~
25. Това, което мисля, че прави една книга впечатляваща, са силните герои, неочакваните обрати и интересните ситуации.

3 коментара:

  1. О, ти учиш в Шумен! Аз живея там. :D И те разбирам за това с Candy Crush, аз съм същата... Но пък ако ми е интересно да играя, а чета някоя скучна книга за училище, се възнаграждавам с още една игра на всяка прочетена глава. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз живях няколко години в Шумен, сега си пътувам. :D А за Candy Crush, зарибиш ли се веднъж, измъкване няма... :D

      Изтриване
  2. Веднъж си извадих книгата от раницата и четох докато чакам автобуса. Една жена мина и ме изгледа странно в стил "тази е луда. Това е престъпление" :ДДД
    А номер 12 и 13 важат и за мен.

    ОтговорИзтриване